Nakopni svoji značku

13. 11. 2019 | 9:00 - 18:30 | Coworking

vzdělávací program pro mladé značky

blok I

10:00 – 11:00 / Firemní vs. osobní značka – kterou z nich budovat a jak? (branding, strategie) / Lovebrand
11:15 – 12:45 / Každý může převzít kontrolu nad ochranou své značky (známková práva) / Jindra Šulcová
12:45 – 13:45 / oběd
14:00 – 15:00 / Jak na influencer marketing? / EliteBloggers

Přednášky pro začínající tvůrce i zavedené značky a firmy, které se chtějí dozvědět jak budovat svoji značku a úspěšně podnikat. Co všechno potřebují vědět a co jim může pomoci k úspěchu? Branding (Lovebrand) pomůže s vytvořením konceptu podnikání tak, abyste nezapadli mezi konkurencí a dostali váš produkt k zákazníkovi.Jindra Šulcová poradí důležité kroky které vám pomohou ochránit vaši značku. Elite Bloggers vám řeknou jak oslovit Influencera, jak taková spolupráce funguje a jak si vybrat toho správného.

blok II 
15:30 – 18:30 / Vše, co skutečně potřebujete vědět, abyste mohli dělat byznys na instagramu / Aki Votrubová

Že je Instagram nejvíc trendy platforma, to už asi víte. Jak se ale za poslední roky proměnila nejen síť, ale i český instagramový trh? To nejzásadnější, co byste měli o Instagramu v Čechách vědět, než začnete tvořit strategii a obsah, do svého workshopu Aki Votrubová, markeťačka a blogerka. Dozvíte se, co je instagramový algoritmus, jak jej využít ve svůj prospěch a ušetřit tisíce za placené reklamy. Podíváme se na zásady dobré (nejen) instagramové strategie, práci s feedem, jak snadno a rychle udělat plno kvalitního a Inastagram-friendly obsahu a dozvíte se i tipy na styl a editování fotek i na to, jak vytvořit (rychle a levně) Stories, které Vaši followers nebudou přeskakovat.

20:20 / Pecha Kucha Night Plzeň vol.30 – ZČU

účastnický poplatek:

blok I / cena: 700,- / zahrnuje program, drobné občerstvení, oběd, volný vstup na PechaKucha Night vol. 30
blok II / cena: 700,- / zahrnuje program, drobné občerstvení, volný vstup na PechaKucha Night vol. 30
zvýhodněná cena za oba bloky: 1 200,- / zahrnuje program, drobné občerstvení, oběd, volný vstup na PechaKucha Night vol. 30
koupit vstupenky

S kým se potkáte?

  Taste Lovebrand
Jsme konzultanti, kteří se k tvorbě značek dostali přes marketing i vlastní projekty, které sami rozjížděli. Máme tak osobní zkušenost s tím, jak se řídí značka v onlinu i offlinu a k tomu spoustu dalších se společnostmi našich klientů. Nejradši pracujeme s malými a středně velkými firmami, protože věříme, že tam bude naše pomoc nejpřínosnější. Ukazujeme jim, že tvorba značky může být srozumitelná, zaměřená na konkrétní výsledky a dostupná i pro ty, které si běžné způsoby tvoření značek nebo nového názvu nemohou dovolit. Věříme, že získávat zákazníky pomocí silné značky je výhodnější než snižovat ceny.
Zuzana Vyhnánková Brečanová / Taste Lovebrand
Zuzka je původem grafička, takže odjakživa zkoumá vizuální prezentaci značek. Protože ale ráda rozumí věcem do hloubky a vidí je v souvislostech, dostala se od grafiky k marketingové strategii a nakonec i tvorbě značek. Té se věnovala například i v síti restaurací Ambiente. Dnes pomáhá budovat značky klientů v Taste Lovebrand.
Iveta Oršulíková / Taste Lovabrand
Iveta začínala v onlinu v oblasti copywritingu a e-mailingu. Brzy ale chtěla vědět víc, proto si zkusila koordinaci marketingu pro start-up a pak zakotvila v agentuře Sun Marketing. Tam vymýšlela strategie pro různé typy značek a vedla oddělení sociálních médií. Jako konzultantka v Taste Lovebrand se snaží dokázat malým i středním firmám, že i jim se vyplatí vědomě budovat svou značku.
Jindra Šulcová
JUDr. Jindra Šulcová je jedním z výrazných českých známkových zástupců. Vystudovala Právnickou fakultu UK v Praze a už od diplomové práce věděla, že se chce věnovat ochranným známkám. Nejprve působila několik let ve Škoda Auto a Heineken Česká republika, pak se vydala cestou profesionálního poradenství. Celou dobu své práce se věnuje i předávání informací o ochraně značky, píše články, pořádá školení a přednáší na různých akcích. Má více než 10 let praxe v oboru. Její motto je „ochrana značky je hra, jen se ji naučit hrát“.
V rámci své prezentace shrne nejfrekventovanější nástroje ochrany značky a související témata, aby si každý našel krok, který pro svoji značku může udělat. Na své si přijde vlastník ochranné známky i ten, kdo má zatím jen nezapsanou značku a přemýšlí, co s ní dál.
Elite Bloggers
Influencer marketing je v dnešní době jeden z nejvíc trendy nástrojů marketingu. Jak ho ale správně využít a jak se vyvarovat nejčastějším chybám? V rámci přednášky Jak na influencer marketing vám zástupci agentury Elite Bloggers pomohou s odpovědí na otázky:
• Proč influencer marketing a v čem je jiný?
• Kdo je influencer?
• Jak vybrat vhodného influencera?
• Jak influencery oslovit a jak s nimi komunikovat?
• Je důležité s influencery udržovat vztah?
• Jak s influencery pracovat na kampani?
• V jakém případě je časově i finančně výhodnější oslovit agenturu zastupující influencery?
V rámci přednášky vám představí i možná úskalí, se kterými se v rámci influencer marketingu můžete setkat. A to např. instagramové profily s falešnými sledujícími, podíváte se na nástroje, jak takové účty rozpoznat. Dozvíte se ale také to, co je engagement rate (ER) a proč je důležité ho sledovat, špatná volba influencera nebo nevhodné rozložení kampaně.Přednášejícími budou Radek Langer a Henrieta Žitnanská z agentury Elite Bloggers, která se specializuje na zastupování českých a slovenských influencerů v marketingové komunikaci s firmami a na zprostředkovávání marketingových kampaní s influencery pro jejich klienty.
  Aki Votrubová
je markeťačka, fotografka a blogerka. S Instagramem pracuje od jeho počátků v ČR a pomáhá českým značkám prorazit na této obrázkové síti pomocí strategie, fotek a influencerů. Do portfolia jejích klientů patří např. T-Mobile, Milka, Aperol Spritz, Jägermeister, Mattoni, Seat, Sazka, Metaxa, adidas či Marionnaud. Aki vede Instagramové a social media workshopy a učí české marketéry, fotografy a tvůrce na sociálních sítích prorazit.
Její osobní Instagram @akivotrubova sleduje 18 tisíc Čechů.